РАДИТИ ЗАЈЕДНО ЦИЉ: Циљ ове радионице је да се ученици опробају у сарадничком/тимском понашању и преузимању одговорности. ЗАДАЦИ: -оспособљавање ученика да тимски учествују у осмишљавању и планирању реализације различитих активности; -разумевање неопходности постојања различитих улога у тиму за квалитетно тимско функционисање; -уочавање повезаности између тимских улога, понашања у тиму и реализације конкретних активности; -подстицање толерантности и преузимања одговорности. Материјал за рад: пакпапир и маркери. ОПИС АКТИВНОСТИ Први корак: Подела у групе од 5-6 чланова, да у тиму буде заступљено више различитих улога(мисаони шешири). Други корак: Задатак: ''У оквиру међународне размене средњошколаца у вашу школу долази ученичка делегација из Норвешке. Ви сте чланови ученичког одбора ваше школе и састали сте се поводом тог догађаја. Треба да осмислите боравак стране ученичке делегације у вашој школи (шта ћете радити и видети током тродневне посете, са ким ћете се све сусрести...) и направите прецизан временски распоред активности. Потребно је да унутар одбора делегирате задужења за сваку од испланираних активности водећи рачуна о улогама у тиму које одговарају појединим члановима одбора''. Трећи корак: Представници група приказују и тумаче план. После сваког саопштења сви чланови тима(одбора) учествују у дискусији: -На које потешкоће су наилазили током тимског рада и како су их превазилазили? -Како виде предности а како недостатке тимског рада у овој конкретној ситуацији? -Како би у реалној животној ситуацији обезбедили да сваки члан одбора реализује задатке које је преузео на себе? |