ЗАВРШНИ ЧАС - ШТА НОСИМ СА СОБОМ? ЦИЉ: Циљ ове последње радионице је да се ученицима пружи прилика да процене програм као целину и размене своја искуства везана за праћење овог програма. Материјал за рад: папири, флимастери, пакпапири, селотејп, упитник. ОПИС АКТИВНОСТИ Први корак: Сваки ученик добија папир на њему да нацрта велики кофер у који свако за себе уписује знања и вештине које је стекао а биће му од користи и ван учионице. Други корак: на под се стави више великих пак папира залепљених један за други и ученици треба да размисле шта је то што би оставили као траг или запис, печат после свега што су проживели пролазећи кроз програм грађанско васпитање. Када заврше са са цртањем и писањем могу да украсе тај плакат и да га окаче на зид. Трећи корак: На самом крају ученицима се може дати врло кратак упитник о програму: -Шта вам се посебно допало на часовима грађанског васпитања? -Да ли бисте волели да је нешто било другачије и шта? -Шта издвајате као своју највећу добит? -Када бисте били у прилици да предмет опишете у једној реченици шта бисте написали? |