Подручја рада
Претрага
20. Радионица

ИЗБОР ПРОБЛЕМА IСтање дечјих права у мојој школи и околини

 

ЦИЉ: Циљ ове радионице је да ученици науче да анализирају стање дечјих права у својој средини.

ЗАДАЦИ: -развијање способности за анализирање стања дечјих права;

-развијање осетљивости за стање дечјих права.

Материјал за рад: -комплет картица права за сваку групу;

-папир за сваку групу;

-један хамер папир и фломастери (за израду заједничког постера).

 

ОПИС АКТИВНОСТИ

Први корак: Подела у групе. У оквиру групе треба да поразговарају о проблемима деце  у њиховој школи и сваки проблем за забележе на папир. Тако настају групне листе «Проблеми деце и младих».

Други корак: Групе добијају комплет картица права и имају задатак да за сваки идентификовани проблем пронађу одговарајуће право или групу права и упишу број или назив члана уз проблем.

Трећи корак: Радећи у групи ученици праве ранг листу угрожености права и додељују број 1најугроженијим, а ранг 5 најмање угроженом од пет изабраних права. Рангове уписују поред проблема на својој листи.

Четврти корак: На основу ранг листа сваке групе, ученици праве заједничку листу – постер «Стање дечјих права у нашој школи и околини» .